Films en seriesFilms en series

zondag 20 augustus 2023

David Dastmalchian wil een Bond-boef spelen

Oproep aan Bond-producenten

De Amerikaanse acteur David Dastmalchian wil dolgraag de rol van Bond-schurk spelen. Dat zegt hij in een interview met /Film. „Ik denk dat er niemand is die Bond zo tot het uiterste van zijn kunnen kan drijven als ik.”


Het is een open oproep aan de producenten van de James Bond-films: „Ik kan niet wachten tot ze dit lezen”, zegt Dastmalchian tegen de interviewer. „En als ik ooit die rol krijg, dan ben ik je tien procent verschuldigd.”

David Dastmalchian is sinds vorige week te zien in de horrorfilm The Last Voyage of the Demeter. Een film die inzoomt op de overtocht die Dracula naar Engeland maakte. Aan boord van de Demeter breekt de hel los als blijkt dat het schip een duivelachtige vracht vervoert.

De acteur heeft nog geen contact gehad met de makers achter de Bond-films; momenteel zijn er geen concrete filmplannen bekend over Bond 26. „Het begint hier”, aldus Dastmalchian in /Film tegen de mensen van Eon Productions. „Dus wie dit ook leest, beschouw het als een teken. Jullie lezen deze regels op het moment dat je nadenkt over de toekomst van de franchise. Geloof me als ik zeg dat ik iets kan betekenen als vijand van Bond, ook al wordt hij of zij gespeeld op een manier die we nog niet eerder zagen, want dat is wat jullie iedere keer weer proberen te bereiken.”

David Dastmalchian was eerder te zien in onder meer Oppenheimer, Dune, Blade Runner 2049, Prisoners, The Dark Knight en de Ant-Man-films.

Geen opmerkingen:


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures