Films en seriesFilms en series

vrijdag 18 oktober 2013

Lotte Verbeek had bijna in Skyfall gezeten

De Nederlandse actrice Lotte Verbeek zat bij de laatste drie kandidaten voor de rol van Bond-girl in Skyfall. Dat zegt zij in een interview met het ANP.

"Ik was er echt heel erg dichtbij", zegt Verbeek. "Het was niet perse een doel voor mij om een keer in een Bond-film te spelen. Maar als je dan toch de kans krijgt, ben je gek als je het niet probeert."

"En ik had heel graag met Javier Bardem en regisseur Sam Mendes willen werken. Ik heb Mendes ook ontmoet, en hij heeft mij zien spelen. Je hoopt toch dat je ergens in zijn hoofd blijft zitten en dat hij bij een volgende casting misschien toch nog even aan mij denkt."

Sam Mendes gaat ook het vervolg Bond 24 regisseren. De film staat pas gepland voor oktober 2015. Grote kans dat de naam van Lotte Verbeek in die tussentijd nog wel eens opduikt...

Geen opmerkingen:


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures