De nieuwe James Bond-film blijft onverminderd populair: No Time to Die is vanaf komend weekend in 166 bioscopen te zien, meldt Universal Pictures vandaag. Op 30 september kwam de Bond-film van Cary Joji Fukunaga uit in 150 bioscopen.
Regisseur Cary Joji Fukunaga |
Al zeven weken is No Time to Die de populairste film in de Nederlandse bioscopen. De 25e James Bond-film heeft inmiddels 1,5 miljoen bezoekers getrokken; de meest succesvolle release voor een Universal-film aller tijden in Nederland.
De Nederlandse bezoeker heeft tot op heden gezorgd voor een omzet van maar liefst 17,6 miljoen euro. De film is volgens de distributeur daarmee de zevende film aller tijden qua opbrengst.
Gisteren is No Time to Die uitgekomen in Australië, de laatste grote markt waar de nieuwe Bond nog moest verschijnen. Volgens James Bond Australia heeft de film de eerste dag 2,2 miljoen dollar binnengehaald. Eerder deze week was de film in Amerika al als VOD te zien.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten