No Time to Die is vanaf dinsdag in de VS te streamen via video on demand (VOD) op onder meer Amazon Prime, Apple TV en Xfinity. Het is dan precies een maand en een dag nadat de nieuwste Bond-film in Amerika in de bioscoop verscheen.
De laatste James Bond-film is met een opbrengst van ruim 600 miljoen dollar (zie Box Office Mojo) een voorzichtige bioscoophit. Dat wil zeggen dat de film ondanks alle coronarestricties naar behoren scoort. No Time to Die draait ruim een maand in de theaters, waardoor de grootste toestroom inmiddels achter de rug is. De verwachting is dat VOD nog een flinke boost aan opbrengsten gaat leveren.
In China is de film vorige week in première gegaan, Australië en Nieuw-Zeeland zijn volgende week aan de beurt. Ook daar wordt nog een staart van enkele tientallen miljoenen verwacht. Twee weken geleden had de film in Nederland al 13,7 miljoen euro opgebracht.
De kosten van de nieuwe Bond-film op video on demand bedragen 19,99 dollar. Wie de film huurt, heeft 30 dagen de tijd om hem te kijken. Eenmaal begonnen, is No Time to Die in totaal 48 uur beschikbaar. In die tijd is de film van 163 minuten 17 keer in zijn geheel te bekijken.
No Time to Die draait momenteel nog in het hele land in de bioscoop. Wanneer de film in Nederland beschikbaar komt op VOD is onbekend.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten