Films en seriesFilms en series

woensdag 16 november 2022

Auto van Denise Richards beschoten

De auto van actrice Denise Richards is maandag beschoten toen ze onderweg was naar een filmstudio in Los Angeles. TMZ meldt dat Richards echtgenoot achter het stuur zat en het aan de stok kreeg met een andere weggebruiker. Die schoot vervolgens op hun voertuig. De actrice bevestigt het incident op Twitter.

Denise Richards en Pierce Brosnan in The World Is Not Enough (1999)

Aaron Phypers, de echtgenoot van Richards, zou moeite hebben gehad met het vinden van de filmstudio en daarom langzaam hebben gereden.

De andere automobilist zou vervelende dingen geroepen hebben en hebben geprobeerd erlangs te rijden. Toen hij werd voorgelaten, schoot de automobilist op het voertuig waar Richards in zat. De actrice en haar man werden niet geraakt, maar op beelden van TMZ zijn de kogelgaten in het voertuig duidelijk te zien.


Later reageerde de 51-jarige actrice woedend op een twitteraar die bij een nieuwsartikel over het incident schreef te hopen dat ‘de kogel haar nek had geschampt’. „Ik zou nooit iemand kwaad toewensen. Wat ik gisteren heb meegemaakt, was de angstaanjagendste situatie waarin ik ooit ben beland”, schrijft Richards. „Het spijt me dat een schot mijn nek niet heeft geraakt, klootzak.”

Ondanks het incident besloot de James Bond-actrice gewoon door te gaan met haar werk in de filmstudio.

Bron: NU.nl

Geen opmerkingen:


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures