Films en seriesFilms en series

donderdag 8 november 2018

Fukunaga (heel kort) over Bond 25

Voor wie de nieuwe James Bond-regisseur Cary Fukunaga nooit eerder heeft horen praten:



Fukunaga vertelt over de versmelting van cinema en tv en natuurlijk moet het vanaf nu in elk gesprek ook even over James Bond gaan:
„Ik heb geen Google-alert op mijn naam, dus ik weet niet hoe men heeft gereageerd op mijn benoeming. Ik wil daar ook eigenlijk helemaal geen negatieve dingen over horen. Mijn omgeving reageerde nogal opgewonden. En ik ben dat eerlijk gezegd ook.”

Geen opmerkingen:


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures