Films en seriesFilms en series

vrijdag 27 november 2015

'Bond 25 vanaf voorjaar 2016 in productie'

DIT ARTIKEL BEVAT MOGELIJKE SPOILERS


De productie van Bond 25 begint in het voorjaar van 2016, zegt producent Barbara Broccoli in het Zwitserse magazine 20 Minuten. "We hebben drie jaar aan Spectre gewerkt. Een spannende tijd. We zijn nu van het succes aan het genieten en van de reacties van het publiek. Komend voorjaar gaan we weer verder."

Barbara Broccoli en Daniel Craig

"Ik hoop dat Daniel nog een film wil met ons wil maken", zegt Broccoli over huidig Bond-acteur Daniel Craig. "Ik vind hem fantastisch. En niet alleen ik, maar het publiek ook. Ik doe mijn best om hem binnen te houden."

Nu misdaadorganisatie SPECTRE weer terug is, en de leider van het syndicaat het eind van de laatste film heeft overleefd, zouden Bond en zijn aartsvijand in Bond 25 opnieuw tegenover elkaar kunnen staan.

Christoph Waltz als Oberhauser in Spectre (2015)

"Het is altijd een kwestie van de juiste balans vinden", meent Broccoli. "Wat willen de fans en welke nieuwe, verrassende elementen kunnen wij bedenken om ze tevreden te stellen? Het einde van Spectre biedt ons legio mogelijkheden. Dat is een fijn uitgangspunt om mee te beginnen."

Geen opmerkingen:


© Bond Blog 2009 — 2024
Alle fotorechten voorbehouden aan Danjaq LLC. / Eon Productions, United Artists Co., MGM Studios, Columbia Pictures, 20th Century Fox Home Entertainment, Sony Pictures Inc., Universal Pictures