No Time to Die heeft sinds gisteren in Nederland een hogere omzet behaald dan voorganger Spectre (2015). Hiermee is de nieuwste film uit de Bond-reeks ‘de grootste James Bond-film in Nederland ooit’, aldus Universal Pictures vandaag in een persbericht.
In ons land heeft No Time to Die ruim 1,7 miljoen bezoekers getrokken, wat heeft geresulteerd in een omzet van 20,5 miljoen euro. De nieuwste James Bond is daarmee de vierde meest succesvolle film aller tijden in Nederland qua opbrengst.
No Time to Die is op 30 september 2021 in 150 bioscopen uitgegaan. De bioscopen waren wegens de lockdown gesloten tussen 19 december 2021 en 26 januari 2022. Na de bioscoopsluiting draait de laatste Bond-film opnieuw en nog steeds weet de film publiek te trekken. De bioscopen in Nederland hebben in 2021 door corona een historisch slecht jaar geboekt. Het succes van James Bond is een schrale troost.
Inmiddels is No Time to Die ook te koop op schijf, te koop via Pathé Thuis en te huur bij Pathé en KPN. Lees hier over de eerste indruk van de blu-ray van de nieuwe Bond-film.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten